Za nami szkolenie dla wnioskodawców naboru 4/2025

Aktualności

Za nami szkolenie dla wnioskodawców naboru 4/2025

29 października 2025 r. w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Łukowie odbyło się szkolenie zorganizowane przez Lokalną Grupę Działania „RAZEM” dla przedstawicieli organizacji pozarządowych z obszaru działania LGD. Spotkanie poświęcone było zasadom aplikowania o wsparcie w ramach planowanego naboru nr 4/2025, dotyczącego włączenia społecznego w ramach przedsięwzięcia P.1.2 „Aktywni dla siebie i obszaru LGD RAZEM”.

Szkolenie poprowadziła Pani Prezes Sylwia Romańska-Węzik, która omówiła zasady naboru, lokalne kryteria wyboru operacji oraz najważniejsze aspekty przygotowania projektów. Część praktyczną, dotyczącą logowania do Platformy Usług Elektronicznych ARiMR (PUE ARiMR) oraz sporządzania wniosku o przyznanie pomocy, poprowadziła Dyrektor Biura LGD – Pani Ewelina Ponikowska.

Spotkanie przebiegło w atmosferze zaangażowania i współpracy. Uczestnicy aktywnie zadawali pytania, dzielili się doświadczeniami i pogłębiali swoją wiedzę na temat procedur związanych z aplikowaniem o środki w ramach naboru. Przypominamy, że udział w szkoleniu jest punktowany w ramach lokalnych kryteriów wyboru operacji.

Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za aktywny udział w szkoleniu i życzymy powodzenia w procesie aplikowania o wsparcie! 

W trosce o jak najlepsze przygotowanie wniosków, zapraszamy do skorzystania z indywidualnego doradztwa w zakresie opracowania dokumentacji aplikacyjnej. Zainteresowane osoby prosimy o wcześniejsze umówienie terminu telefonicznie lub mailowo.

Kontakt: 25 798 31 94
E-mail: poczta@lgdrazem.pl

Więcej informacji o planowanym naborze: przejdź do strony


Szkolenie sfinansowane ze środków UE w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027  dla interwencji I.13.1 LEADER / Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność (RLKS) – Zarządzanie LSR. Instytucja Zarządzająca Planem Strategicznym dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.